Nog 12 dagen! - Reisverslag uit Twijzelerheide, Nederland van José Leegsma - WaarBenJij.nu Nog 12 dagen! - Reisverslag uit Twijzelerheide, Nederland van José Leegsma - WaarBenJij.nu

Nog 12 dagen!

Blijf op de hoogte en volg José

25 December 2013 | Nederland, Twijzelerheide

Jaaaaaaaaa, het is bijna zover! Nog precies 12 dagen en dan stap ik samen met Marrit op het vliegtuig naar Australië! We vertrekken maandag 6 januari en met een mooie overstap in Beijing landen we na 28 uren vliegen dan eindelijk in Sydney. En dan gaat het avontuur beginnen. We zullen drie maanden rondtrekken langs de oostkust, van Sydney naar Cairns. Wat we precies allemaal gaan doen is nog een grote vraag, maar dat het dichtbij komt staat ondertussen als een paal boven water.
Nadat Marrit en ik besloten hadden dat we echt nog niet de grote wereld in wilden en eerst een stukje van de wereld (de leukere) wilden zien, zijn we beide knoerthard aan het werk gegaan om deze reis te kunnen financieren. Na zo'n 5 maand fulltime gewerkt te hebben zijn we dan nu ook echt aan vakantie toe, haha.

Dus mijn backpack is zo goed als ingepakt. Was nog een heel karwei trouwens, hoe krijg je voor 3 maand kleren in één tas? Je moet verschillende schoenen mee, allemaal shirtjes, broeken... Het was passen en meten maar uiteindelijk past het toch. Een hele prestatie al zeg ik het zelf. Naast een volle backpack heb ik voor het eerst in mijn leven een volle bankrekening, wat ook wel heel erg vet is trouwens.

Kortom, we zijn er klaar voor! Het is nu tijd voor afscheid nemen van onze vrienden en familie. Die we toch al bijna niet meer zagen door ons drukke werkleven, maar toch. Voor de mensen die mijn avonturen in het verre Australië willen volgen, ik zal regelmatig een verhaaltje op deze site plaatsen. Ik link dit wel door naar Facebook. Voor degenen die geen Facebook hebben kun je je ergens links in beeld aanmelden voor een automatische mail.

Lieve vrienden, familie, collega's en vage kennissen,
Ik wens jullie alvast veel plezier met ruiten krabben, door de sneeuw ploeteren, lekker werken of naar school gaan. Ik ga lekker genieten in de zon!

Liefs,
José.

  • 25 December 2013 - 09:17

    Griet Boersma :

    Leuk dat we je zo kunnen volgen ! Ik wens je heel veel plezier , en beloof me een ding : word niet verliefd daar in dat verre Australië :-) :-p we willen je wel weer terug in de Heide hoor !
    Liefs van Griet xxx

  • 25 December 2013 - 10:27

    Bert:

    Niet te lang in Sidney blijven hangen want dat kost qua financieel geld nogal duur in vergelijking met de rest. En ook niet te snel in Cairns arriveren want dat is, zeker rond deze tijd, nogal benauwd (heet en vochtig)!

  • 25 December 2013 - 14:19

    Fred:

    Hoi helemaal top, zo te lezen ben je er klaar voor.Succes met de laatste loodjes.

  • 25 December 2013 - 16:43

    Pake & Beppe:

    Hallo Jose,

    Spannende dagen zo inderdaad, succes met de verdere voorbereidingen.
    Ik zou zeggen oefen nog maar even met die 30 kilo op je rug ;-)
    Ik hoop dat je meer van Australië ziet als pake destijds (alleen Sydney, Melbourne en Freemantle)
    We hopen je voor die tijd nog wel even te zien om afscheid te nemen en e\je veel plezier toe te wensen.

    Groetjes Pake en Beppe

  • 25 December 2013 - 21:16

    Dees:

    Nou allemaal heel leuk en aardig , maar ik vind dit dus maar niks he , en inderdaad daar niet verliefd worden!
    Dan moet ik misschien nog wel langer mijn lieve zussie missen en dat kan natuurlijk niet , deze site kan dan wel josegoesdownunder.waarbenjij.nu heten alleen ik vind het helemaal niks.
    Maar ik gun het je wel hoor zo hard en zo lang gewerkt, jij hebt straks lekker vakantie en dan zit ik lekker fijn op school gatverdamme . Nahja het is niet anders , ik mag natuurlijk weer niet mee.
    Je moet me wel op tijd appen enzo , en je downloadt ook maar even skype, want anders moet ik helemaal zonder mijn lieve zussie dat kan natuurlijk niet.
    nahja aftellen dan maar, gelukkig kan ik je wel uitzwaaien :).
    Ik zal aan je denken wanneer je daar in het verre Australië bent, en wie weet kom ik je nog opzoeken met de all you need is love bus als je daar blijft hangen. Want ik kan natuurlijk niet zonder je dus kom maar gewoon terug na 3 maand en niet langer blijven want dat houd ik niet vol.
    Ik ga je missen xxxxxx je liefste kleine zusje

  • 02 Januari 2014 - 11:56

    Edwin:

    He Jose. Je hebt t er lekker voorstaan. Ik begin 6 januari en jij gaat op vakantie. Wens je heel veel uitdaging, plezier, en wat je voor jezelf ook moge wensen. Ben zeer benieuwd naar je belevenissen

  • 03 Januari 2014 - 14:01

    Elisa:

    Heey José,

    Ik wens jou heel veel plezier met deze mooie uitdaging.
    Geniet er lekker van en doe voorzichtig meid!!

    Have fun! ik blijf je volgen meid!!

    Liefs Elisa

  • 05 Januari 2014 - 18:33

    W.Schilder:

    Hallo José
    Nog één nachtje slapen he meid.
    Pake & Beppe wensen je een hele mooi avontuur toe. geniet er van, en doe veel ervaringen op. Heb veel prezier. Lekker zonnen en zwemmen (en sjouwen met die rugzak)
    En vooral kom gezond weer terug.
    We zullen veel aan je denken en voor jullie bidden. We houden van je.

    Heel veel liefs P&B

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

José

Actief sinds 13 Dec. 2013
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 11441

Voorgaande reizen:

24 Juli 2017 - 17 Augustus 2017

Indonesie 2017

06 Januari 2014 - 07 April 2014

Backpacken in Australië met Marrit!

Landen bezocht: